Veckans repeatfavorit

Förra veckan glömdes veckans repeatfavorit helt bort bland uppsatstankar och diverse annat. Så blir det ibland. Det tar jag igen denna vecka med en riktig goding. Jag hade bara hört korta frekvenser av denna låt på Spotifyreklamen och på tv:n och nyfiket gillat soundet. Detta resulterade i total kärlek när jag till slut fick höra låten i sin helhet. Texten, soundet, hans röst - allt är fint och rent av magiskt enligt min mening!

 

Sing it out so I can finally breathe
And I can take in all you say
Holding out for something I believe in
All I really need today
I want to free your heart
I want to see your heart
Please don't keep your heart
Hidden Away

Kommentarer
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Mycket bra låt faktiskt =) Första gången jag hör den =P

2010-12-08 @ 17:07:03
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: lisa ♥

sv; jaa solsidan e ju toppen, för mej tog det knappt en dag att kolla klart hela :D

2010-12-08 @ 19:05:38
URL: http://lisabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0