Bilder från i lördags

Här kommer det lite bilder från i lördags som jag lovat!


Tomas och Alex


Anders, Nina och jag


Alex, Anders och Nina.
Vad de gör? Hmm, ingen som vet...


Återigen en nördig gruppbild


Hand mot bröst... Leken började lite lugnt och
det var Nina som fick ta Tomas på böstet.


Hand mot bröst... Knä mot rumpa... Hand mot axel...
Omservera att här blev det ombytta roller.
Undra vem som var mest nöjd - Tomas eller Nina?


Här försöker vi få med så många personer som möjligt
in i leken och det blev närkontakt på hög grad.
Där höll jag på att dööö av skratt, om ni undrar över
min frantastiskt fina min.


Öra mot mage... Hand mot axel...
Höft mot höft... Huvud mot armbåge...
Det är ju tur att man är ungefär lika vig som ett kylskåp!

Tyvärr tycks många av de bästa bilderna från kvällen valts bort vid uppladdningen.
Undra varför, haha!? Någon som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0