Härligt soliga dag

Idag har jag varit och gjort stan med Felicia. Det blev en liten shoppingtur och en smaskig lunch på Sultans bestående av ost-och skinkpaj med sallad, dressing och bröd. Det var riktigt gott! Min shopping resulterade inte i speciellt mycket, men en kjol och två t-shirtar fick jag med mig hem. Mycket mer kan man ju inte förvänta sig efter en runda i Katrineholm. Jag hade gärna velat hitta någonting nytt och snyggt till festen på lördag, men det gav inga resultat.

Ikväll funderar jag på att pallra mig ner till Friskis för att köra ett danspass. Jag har inte tränat sedan i söndags och det känns slappt som sjutton. Jag har verkligen inte varit på humör på grund av allt det här skiten med tentan och det har gått ut över både skolan, träningen och kosten. Jag har inte orkat bry mig om någonting! Destruktivt, jag vet, men jag blir så när jag mår dåligt. Nu ska jag försöka slopa chokladen och OLW´s ostbollar som jag har tryckt i mig de senaste dagarna och röra på fläsket igen.

Dags för att byta om.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Soffan

Hejar på dig vännen! Kramis!

2010-02-11 @ 21:47:33
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: haha visst gör den? Fast den smakar som sockerkaka ändå :) sen tog vi lite "flickiga" färger istället. Blev rosa, lila och gult hehe

2010-02-12 @ 14:51:55
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0