Helgen i korthet

Det här har varit en förvånandsvärt skojig helg må jag säga. I fredags var det som sagt bio i Norrköping, där vi såg den alldeles klockrena filmen Farsan. Jag som hade tänkt att komma i säng tidigt på fredagskvällen råkade visst ut för en miss i planeringen, för jag kom inte hem förrän strax innan 05 på morgonen. Då kände jag mig skapligt trött och aningen stressad inför att infinna mig på jobbet klockan 09. Zombie deluxe resulterade det i...

Lördagskvällen spenderades tillsammans med Hilda, Alex, Anders, Nina och Tomas och då var det discobowling som stod på schemat. Det gick inte riktigt lika bra med bowlandet som sist, men jag tog ändå hem segern i tjejlaget och kom tvåa i totalpoängen. Det är inte helt tokigt ändå! Efter bowlingen begav vi oss ner till Mc Donald´s och sedan en sväng till Ica Nära för att inhandla groggvirke. Väl hemma hos Alex och Hilda bjöd kvällen på ett par omgångar Buzz, barnsligt goda groggar och lite kroppskontakt i form av lappleken. Brutal träningsvärk i magen av allt skratt skulle kort och gott kunna sammanfatta denna kväll. Jag hoppas på att kunna bjuda på några roliga bilder från detta framöver, så fort ägaren till kameran lägger ut dem på Facebook.

Idag har jag helt oväntat spenderat dagen åkandes tur och retur till Lidköping med en kompis och hans lastbil. Det var en annorlunda, men ack så rolig upplevelse. Jag kom hem för ungefär en timme sedan och mina ögon står nu fullkomligt i kors av trötthet. Jag minns inte senast jag var såhär trött efter en helg... Ska inte helgerna vara till för att vila upp sig, eller har jag helt fått det om bakfoten?

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja det har du, veckorna är till för att vila upp sig på ;) haha



Låter som en riktigt bra helg iaf, får man fråga vad du gjorde fram till 05 på morgonen? ;)

2010-02-21 @ 23:29:51
URL: http://stumpah.rocas.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0