Inlägg nr. 700 - Shopping!

Idag har jag varit och hjälp min mormor med veckohandling på förmiddagen. Jag hjälpte henne även med städning och andra praktiska saker som hon inte klarar av på egen hand nu när hon inte mår så bra. Det var ganska snabbt avklarat och på vägen hem från henne tog jag en snabb vända på stan. Det var inte meningen att jag skulle köpa någonting, men ändå kom jag hem med tre nya plagg som jag är riktigt nöjd med. När jag kom fram till kassan för att betala fick jag dessutom en trevlig överraskning eftersom jag helt hade missat att de just nu hade 20 % på hela sortimentet i butiken. För detta kalaset fick jag då betala 406,50 kr istället för 508 kr - riktigt kap!
Vad tycks?



1. Skjortklänning 199 kr
2. Svart tunika 149 kr
3. Svart linne med nitar 159 kr

Samtliga plagg är från Axelssons.

Kommentarer
Postat av: Bella

SV: Tack!!



Snygga plagg! Trevlig helg ;) kram

2010-02-19 @ 16:14:00
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Fina plagg, gillar särskillt linnet med nitarna.

2010-02-19 @ 18:30:47
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0