Katterna gör reklam

Igår fick jag ett mail från Helén som jag köpte mitt klösträd ifrån. Det var ett mail som gick ut till alla hennes senaste kunder, i förfrågan om man var intresserad att bli kundreferens på hennes nyskapade hemsida. Eftersom jag är så himla nöjd med mitt köp och Heléns bemötande som distributör ville jag självklart ställa upp och hjälpa till. Hon undrade även om jag hade några bilder att delge till hemsidan, vilket jag med glädje skickade över. Helén lade in bilderna idag, så nu pryder Felix och Tuss sidan med kundreferenser och gör sin matte stolt!
Klicka här för att se bilderna.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gud vad kul. så nu är kissarna kändisar hehe. kram

2010-02-09 @ 19:47:05
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Frida

Va roligt! Förstår att de är nöjda med sitt hus.. =)

2010-02-10 @ 15:47:54
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0