Söndagsfunderingar

Då börjar även denna helg lida mot sitt slut. Veckan som var passerade med en ruskig fart och helgen var inget undantag. I fredags satt jag hemma i soffan och kollade på Let´s Dance med katterna och tog det lugna gatan. Gårdagen däremot blev inte alls lika lugn - galenskap och skratt non stop som vanligt i det sällskapet. Trots att kvällen började riktigt jobbigt, tog den en bra vändning och allt det negativa suddades bort på ett ögonblick.

Jag somnade inte förrän 7.30 i morse och det börjar kännas i kroppen. Det känns att man inte är 17-18 år längre och kan vara ute hela nätterna utan att få ta rejäla smällar dagen efter. Jag kände mig riktigt bakfull i förmiddags när jag började vakna till liv, fast jag inte ens drack en droppe alkohol igår. Inte behöver jag gå och träna idag heller, för mina magmuskler är helt ömma från allt skratt igår.

Nu väntar det en kvällsfika hos Alex och Hilda.
Mys!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

du får ha en bra måndag :D

2010-03-01 @ 15:03:30
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: sally

fin blogg :D



kolla gärna min också och lämna en liten kommentar och tipsa min blogg för alla du känner du får gärna besöka den ofta :D

2010-03-03 @ 18:14:22
URL: http://salley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0