Thomas Sabo Charm Club

Idag har jag varit och fikat med Fillan - trevligt som vanligt! Efteråt blev det en vända på stan där vi kollade in bokrean och lite annat smått och gott. Under vår förra vända på stan var det Fillan som inte kunde hålla i pengarna och idag var det min tur. Det blev en träningströja, en flaska saltvattenspray, ett skärp och ett silverarmband med en berlock från Thomas Sabo Charm Club. Det sistnämnda var inte alls planerat, men när jag väl fick prova det på armen kunde jag inte gå därifrån utan det - kärlek vid första ögonkastet! Jag valde en silverberlock i form av en nyckel som jag tyckte var så himla fin och sedan har jag planer på att önska mig flera när jag fyller år, för att bygga på och göra det riktigt personligt. Då skulle jag vilja ha ett M för mitt namn, mitt stjärntecken (kräfta) och kanske den lilla söta katten med pärlan som jag såg i butiken. 3-4 stycken berlocker tycker jag skulle vara alldels lagom, annars ser det för pluttrigt ut.

Till vänster ser ni själva armandet som jag köpte, där endast den runda märkesberlocken ingår. Tillsammans med den har jag en nyckel, som tyvärr inte fanns på hemsidan.

Till höger ser ni några av de berlocker jag skulle vilja fylla på med framöver!


Kommentarer
Postat av: Pusslaren

Ahahhah vad klockrent, det där M:et ser typ exakt ut som ett überbudgetmobilsmycke som jag hittade i en datasal och har på telefonen nu. Fast mitt är inte silvrigt längre. ^^

2010-02-25 @ 21:31:45
URL: http://pusslaren.blogspot.com/
Postat av: Linda

Ett sånt har jag också. Tycker om det jättemycket...

2010-02-26 @ 09:18:09
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

Älskar thomas sabo :D:D har själv ett armband!!



SV: jag har frågat min kusin med vilket hon går på, för jag är inte villig att betala 120 kr/vecka och gå upp i vikt..

2010-02-26 @ 11:09:03
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0