Avslappnad dag

I morse tog jag återigen en lång sovmorgon och en sen frukost. Sedan duschade jag och gjorde mig i ordning för att bege mig ner till stan och fika med Fillan. Det var riktigt trevligt! Först var det tänkt att vi skulle ses hemma hos mig, men det kändes lite riskabelt då hon lätt får allergireaktioner av katter. Som kattallergiker är inte mitt hem någon höjdare om man säger så. Efter fikat blev den en runda på stan. Är stolt över mig själv att jag inte gjorde av med några pengar på shopping, mer än ett paket ägg på Netto, men det är ju mat. Har ju annars en tendens att strö pengar lite för ogenomtänkt runtikring mig. Ingen bra egenskap som student!

Sitter just nu och äter en väldigt sen lunch. Om ca. en timme ska jag möta min mamma utanför hennes jobb och då ska hon hjälpa mig att köra hem en säck torrfoder och kattsand från djuraffären. Det är tur att man har hjälpsamma föräldrar när man själv inte har en egen bil och kan ordna sina ärenden på egen hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0