Jobb, träning och tjejkväll.

Denna dag började med jobb som vanligt och efter det gick jag raka vägen till Friskis och körde ett pass cirkelfys. Jag trodde att man skulle ha grymt mycket energi så dags på förmiddagen, men det var segt som sjutton. Jag tog mig runt de där tre varven, men det var med nöd och näppe. Varenda rörelse kändes som ett marathonlopp och det kändes som om musklerna fullkomligt strejkade. Dock kändes det grymt skönt efteråt och jag gick därifrån mycket nöjd och glad. Nu under eftermiddagen har jag bara slappat och ätit en rejäl lunch för att ladda batterierna inför kvällens tjejkväll. Det har visat sig att flera stycken avbokat ikväll, vilket är väldigt synd, men det har tillkommit folk också. Vi blir åtta totalt som ska äta tacos, spela spel, dricka vin och ha allmänt trevligt tillsammans. Det ser jag verkligen fram emot!

Var nere på bolaget förut och köpte ett vin som jag fick smaka på tjejkvällen härom veckan. Jag hade aldrig druckit det förut och tyckte att det var helt i min smak. Chapel Hill och Torres som jag brukar köpa har jag börjat tröttnat på och kände för lite variation. Det här är dessutom inte så starkt (8%), så man kanske kan få slippa ha huvudvärk imorgon. Det beror i och för sig också på hur mycket man dricker, haha.

Önskar alla en riktigt trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0