Knäppaste drömmen ever

Natten till idag var nog bland det konstigaste jag någonsin har varit med om. Efter utröstningen i Let´s Dance somnade jag ganska omgående och då började jag drömma en massa konstiga saker. Det första minns jag ingenting av, mer än att den fick mig att vända mig hastigt i sängen och drämma pannan rakt in i betongväggen. Jag måste ha drömt att någon jagade mig eller någonting, för jag kände mig uppstressad när jag vaknade till av smällen. Kort därefter vaknade jag igen och trodde att jag hade försovit mig till jobbet. När jag tittade på klockan var hon bara 00.30 och då kunde jag glatt somna om igen. Dock var det tur att jag vaknade då med tanke på att jag hade glömt ställa alarmet för väckning, vilket hade kunnat slutat i en försovning på riktigt. När jag sedan somnade om igen föll jag in i en ny dröm - konstigare än någonsin. Drömmen handlade om att jag skulle poppa popcorn i micron och efter några minuter när påsen var klar låg det en bebis i naturlig storlek därinne. Påsen hade liksom utvecklats till ett barn istället för popcorn. Fråga mig inte hur det gick till, men så var det i alla fall. Ungen var varmt som fan när jag skulle lyfta ut den och då lade jag den för att svalna på köksbordet. Sedan hade jag plötsligt blivit mamma och skötte om mitt lilla barn precis som vanligt, som om inga konstigheter hade skett!

Hur märkligt är inte en sådan dröm om man får fråga? Är det de biologiska klockorna som börjat gå på högvarv då tro? Det är ju inte annat att man undrar vad det skulle betyda om man gick till en drömtydare och försökte analysera en sådan dröm.

Brukar ni också drömma en massa konstigheter? Skriv gärna och berätta!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag drömmer riktigt underliga drömmar xp har gjort ett inlägg på min blogg om drömmarna jag hade natten till idag ^^ fin blogg :}

2010-01-23 @ 22:58:57
URL: http://dencaroline.blogg.se/
Postat av: Gurkiss Scrappande

Trillade in hit till dig via mer trafik :)



Ville vinka hej innan jag går vidare.



Ha de gott.

/ Gurkiss

2010-01-23 @ 22:58:58
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: men ibland får man faktiskt fuska lite :) gör man inte det blir det lättare att falla tillbaka till gamla vanor!

2010-01-24 @ 10:19:35
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: cindy

Haha, lustig dröm. Ja du, kanske är ett dolt barnsug som finns ;)

2010-01-24 @ 12:08:57
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0