PMS - Fuck off!

Usch så det kan vara ibland. Jag har världens PMS just nu och det gör mig helt bäng i både kropp och knopp. Värst av allt är spänningarna i brösten och att i princip hela jag är öm. Detta gjorde mitt träningspass idag knappt genomförbart. Varje gång jag tog ett steg eller ett hopp kändes det som om någon slog mig med knytnäven över bröstkorgen - så ont gjorde det. Varför i hela friden ska man behöva ha det så en gång i månaden? Som om inte PMS-besvären vore nog har jag fått en inflammation eller någonting i armen som gör att det smärtar från fingrarna upp till armbågen. Dessutom är jag stel och har värk i nacken efter gårdagens tentaskrivning. Vad sägs om en amputation från hakan och neråt just nu, skulle det hjälpa tro?

Som tur är vet man att allt detta skit är övergående. Om några dagar är man på benen igen och det är bara att härda ut - jag biter ihop och ser glad ut!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

Ja usch för PMS

2010-01-21 @ 20:00:48
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: tack :)

det går alltid snabbt ibörjan med viktminskningen. Dock har min början varit seg.

2010-01-21 @ 20:08:26
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0