Snart fredagslugn

Idag har jag jobbat på städ igen. Hela förmiddagen gick i ett hysteriskt tempo och jag hann inte sitta ner en sekund. En stunds fikapaus för lite energipåfyllnad var inte att tala om. Som tur var fick jag sluta redan klockan 12.00 vilket gjorde att jag kunde gå hem tidigt och vila lite. Eftermiddagen har spenderats här hemma tillsammans med min att-göra-lista. Jag har tvättat, diskat och dammsugit och innan träningen ska jag hinna ner till återvinningen med en massa skräp. Det är så fruktansvärt tråkigt med alla dess måsten, men det är ju bara att göra och se glad ut. Med ett leende på läpparna går allting så mycket lättare sägs det.

Kvällen lär spenderas hemma med antingen plugg eller Let´s dance som har säsonsstart på TV4 idag. Jag ska jobba i morgon bitti igen, vilket gör att jag med största sannorlikhet håller mig hemma och kryper till kojs tidigt.

Nu ska det hängas tvätt, bytas om inför träning och åka till återvinningen.
Ha en härlig fredagskväll allesammans!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0