Stillad oro

Just nu är det bara en oerhörd lättnad som sköljer över mig. Som jag tidigare har berättat har jag hittat röda spår i kattlådan som jag har tolkat som blod från någon av katternas urin. Nu under kvällen när jag öppnade en helt ny kartong med kattsand upptäckte jag att några av sandkornen hade en röd ton, vilket har fått det att se ut som blodstänk när de har blivit våta av urin. Fatta vilken lättnad när jag såg det eftersom det innebär att Felix inte alls är sjuk! Samtidigt kände jag mig så himla dum som inte hade sett det tidigare. Här har jag gått och varit sjuk av oro helt i onödan.

Detta förklarar ju varför Felix har varit helt som vanligt och inte visat några som helst tecken på smärta eller sjukdom. Han måste ju ha undrat vad det var för fel på mig som daltade med honom utöver det vanliga. Han trivdes dock som en som kung kan jag säga!

Den här kattsanden använder jag. Gör inte samma misstag!


Slutet gott, allting gott!

Kommentarer
Postat av: Cie

Vad skönt att allt var okej med kissen! Det är hemskt att tro att ens djur är sjukt, man kan ju inte precis fråga hur de mår...



Jag såg att du är intresserad av träning och LCHF, kika gärna in på min blogg där jag skriver massor av motivationstips, övningar, kostråd och LCHF-recept. Hoppas du lyckas gå ned de resterande 6 kilona också :)

2010-01-03 @ 22:33:34
URL: http://www.kostochkropp.blogspot.com
Postat av: ANNA

Vad skönt att han inte var sjuk:D

2010-01-08 @ 12:48:55
URL: http://afotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0