Tidsfördriv under nyhetspausen

Hur bor du: Jag bor i en bostadsrätt på 43 kvm i lilla Katrineholm tillsammans med katterna Felix och Tuss.
Brukar du komma i tid: Ibland kan jag vara lite slarvig, men om det är någonting viktigt, t.ex. arbetstider och tågtider är jag oftast i tid.
Hur lång är du: Jag är 168 cm.
Kan du laga mat: Jo, det sägs så! Matlagning är ett av mina främsta intressen, så jag har väl hunnit öva en del. Inte för att skryta, but I´m good!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar till lågstadielärare i Norrköping och jobbar extra som städerska på Sodexo.
Vad har du på dig just nu: Ett par svarta leggings, t-shirt och en over size gardigan. Och tofflor...
Har du någon fobi: Fobi är väl att överdriva, men jag tycker inte speciellt mycket om småkryp och höga höjder.
Hade du en bra kväll igår: Skojar du eller, det var grymt roligt. Minns inte sist jag skrattade så mycket.
Vilket är ditt senaste inköp: Det måste vara matvarorna jag köpte på Netto på vägen hem från träningen. Det blev lite smör, makrill i tomatsås, majonnäs och lite så.
Din favoritdryck på morgonen: Té eller kaffe.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen från Sodexo den 15:e januari.
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes.
Vad hade du sönder senast: Ögglan på jackan... Fan vad sur jag blev!
Vem snackade du med senast: Min ena katt, Tuss.
Varm favoritdricka: Té eller kaffe.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller iskall mjölk.
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin eller cider.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Oj, förra helgen kanske? Blev lite onykter, haha. Men dumt vettifan, det var snarare pinsamt. Kan inte annat än skratta åt det såhär i efterhand.
Saknar du någon just nu: Nja, ingen jag kommer på.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Genom att försöka få mig att göra saker jag inte vill. Har jag sagt nej så är det ett nej. Känner jag för att vara sur en stund - låt mig bara vara, utan tjat, för det går över!
Någon jag stör mig på: Ingen för tillfället.
Intressen: Matlagning, träning på Friskis, umgås med vänner och familj, fest, bloggande etc.
Senaste person du kramade: Det måste ha varit någon av tjejerna igår när vi skiljdes åt utanför Statt.
Senaste person du ringde: Måste kolla mobilen först... Hmm... Felicia.
Senaste person som ringde dig: Mamma.
Vad drack du senast: Vatten.
Vill du ha barn: Ja, det vill jag. 2 st vore lagom.
Längtar du till din nästa födelsedag: Njaa, då blir jag ju äldre. Usch, tycker att det räcker med år nu.
Har rakat dina ben någon gång: Ja, senast igår.
Är du sugen på något nu: Nej, jag är ganska belåten just nu.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: En, max två.
Använder du hudkräm: Ja, nästan dagligen.
Attraheras du av män med skägg: Hmm, skum fråga. Det beror väl helt på personen som skägget sitter på.
Micro-pop eller poppa själv: Både och. Jag älskar popcorn i alla former!
Brukar du baka: Ja, det händer. Favoriten är tryffelkladdkaka.
Röstade du i det senaste valet: Yes.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, det känns balanserat. Träningen går grymt bra, kosten är under kontroll och familj och vänner mår bra. Det är huvudsaken!
Vilken låt lyssnade du senast på: Sarah Dawn Finer - Moving on. Grymt pampig låt!
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nope, ingen förutom katterna förstås.
Har du pengar på mobilen: Nja, jag har numera abonnemang. Smidigt!

Kommentarer
Postat av: Linnea Bergsten

Sv: Det är på McDonalds. Sökte innan jag blev gravid, då var vi runt 50 st som sökte, men jag fick inget. Hon som anställde tyckte dock att jag skulle söka igen. Sen blev jag gravid =P

2010-01-18 @ 09:01:29
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Linnea Bergsten

Sv: Jaha, är dom inte tillsammans längre? =/ Min storebror och Martin gick i samma klass på högstadiet. Jag känner inte henne, vet bara vem det är =P

2010-01-18 @ 09:02:37
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0