Tio saker om mig

Jag har blivit utmanad av Linda att fylla i detta formulär.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då hade jag precis börjat på högstadiet. Jag var en allmänt osäker och "grå" person som inte gjorde mycket väsen för mig, varken hemma eller i skolan. Jag hade noll självförtroende, få intressen och satt mestadels barnvakt om helgerna. Usch, vilken tråkig tonårstid. Det var ju tiden jag borde ha gjort revolt och hittat på en massa dumheter, som alla andra nyblivna tonåringar.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Ungefär detsamma som nu - pluggade och jobbade när tiden tillät det. Jag spenderade även en del tid med pojkvännen, vännerna och hittade på saker som man gör i största allmänhet. Fest, middag, träning, shopping etc.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Cheeze Ballz, Cheeze Cruncherz (flaming hot), cashewnötter, chips och lösgodis.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Erik Grönwall - Higher
Lars Winnerbäck feat. Miss Lee - Om du lämnade mig nu
Melissa Horn - Kvar i nåt jag lämnat
Sara Evans - Suds in the bucket
James Blunt - You´re beautiful

Jag skulle kunna räkna upp låtar i dess oändlighet, för låttexter är någonting jag memorerar på ett kick!

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Köpa mig en större lägenhet, sluta ta studielån/betala tillbaka studieskulderna, resa, skaffa mig en personlig tränare och köpa bil.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Småäter konstant, jojo-bantar, har svårt att komma till skott, smått beroende av att ständigt vara kontaktbar via Internet och mobil... Dålig pluggdisciplin. Usch, inte bra!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Laga mat, lyssna på musik, umgås med vänner/familj, träna på Friskis och gå på fest/middagar.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Tajta skinnbyxor, skrikigt neonfärgade kläder, nätstrumpbyxor, sammet och axelvaddar.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Leksaker? Hmm... Datorn, tv:n, mobilen, sällskapsspel och katterna. Det är väl det enda jag "leker" med om dagarna.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Emma, Sofia, Frida, Linnea och Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0