Behöver Er åsikt

Som jag tidigare har nämnt är jag på jakt efter en ny mobiltelefon på grund av att min nuvarande krånglar som sjutton. Är lite sugen på en telefon med touchskärm, men vet inte alls om jag kommer att trivas med det. Jag har frågat runt och läst recensioner om denna (Samsung s5230), men alla säger så olika och det gör mig bara förvirrad. Vad man tycker och tänker är ju så individuellt, vilket gör valet svårt.

Har Du eller känner Du någon som har denna telefon?

Någon Du skulle rekommendera?


Kommentarer
Postat av: Jessica

JAG har en sådan :) Fast rosa, jag trivs himla bra med den. Hade liiite svårt att ställa om mig till att få ett fint flyt på "touchskärmandet" när man haft en med vanliga knappar tidigare. Men nu är jag hur nöjd som helst :) Alla nya telefoner behöver dock invand tid! Petra har också en sådan och verkar vara nöjd. Tycker att du ska köra på en sådan! :D

2010-07-06 @ 11:32:45
URL: http://msyescah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0