Badkrukan har premiärbadat

Yes, äntligen är det gjort. Jag är precis hemkommen från en kvällsutflykt ut till Malmen där jag avklarade årets första dopp. Jag som är världens värsta badkruka trodde att det skulle vara svårt att komma i, men det var det inte alls. Det var riktigt varmt och skönt så jag kom i utan problem och var i en bra stund. Det lutar åt att bli ett kvällsdopp imorgon med vid den här tiden om vädret fortsätter att vara såhär fint. För min del föredrar jag att åka och bada på kvällen, då alla fanatiska soldyrkare har letat sig hem. Då kryper badkrukor som jag ut ur vassen, haha.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åhhh Malmen! Där har min morfar och mormor haft ett sommarställe tills för typ en månad sen. Är typ uppvuxen i den sjön. Det är väldigt sällan kallt där eftersom sjön är så liten. Förstår dig på "bada-när-alla-har-åkt-hem-fronten". Jag kör "bada-i-pool-hos-kompisar-om-det-inte-är-så-många-där-taktiken" nu för tiden... =)

2010-06-27 @ 21:10:32
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0