Desperat behov

För några veckor sedan när jag var på Harrys med mina vänner råkade jag tappa luckan på baksidan av min mobil. Som en nödlösning fixade jag den med en stor klisterlapp från jobbet för att batteriet skulle sitta kvar, i väntan på att försöka fixa en ny baksida. Dock har detta inte blivit av, vilket har resulterat i att mobilen på sistone har fått tokfnatt. Rätt som det är låser den sig, hakar upp sig, stänger av sig, you name it, och det är fruktansvärt störande. Antagligen är det en massa smuts som har letat sig in i telefonen, vilket skapar dessa irriterande problem. Därför är jag nu i ett desperat behov av en ny mobil som fungerar som den ska. Jag har kollar runt lite på OnOff och Elgigantens hemsidor och det finns några som jag är intresserade av. För min del behöver det inte vara några exklusiva saker, utan det räcker med en som jag kan ringa, skicka SMS och ta några bilder med. That´s it!

Ett stycke trasig telefon och en av de tänkbara ersättarna.


Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Haha, ja. Men jag skämdes inte så mycket faktiskt. De förstod nog, för jag är knappast den första =P

2010-06-28 @ 15:53:08
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Sofia

det kan bero på att du inte har nån lucka.. men sony ericson telefoner verkar ha den buggen, flera modeller som håller på så trots att de har en lucka. Vet inte hur det är med de super nya, men de flesta nya håller på så oxå tyvärr.

2010-06-28 @ 22:32:26
URL: http://sofianyström.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0