Hur blödig får man bli?

Under förra veckan upptäckte jag ett nytt program som visas måndagar till fredagar klockan 18.00 på TV4+. Det heter Bröllopsform och går ut på att få gifta par att komma tillbaka i den fysiska form som de hade när de gifte sig. Programmet leds av psykologen Eva Rusz som ger paren värdefulla råd om kommunikation och liknande, medan Martin Lidberg får dem att komma i topptrim. Efter åtta veckor ska paren komma i sina bröllopskläder och förnya sina löften i en cermoni. Det här är ett riktigt intressant program och i slutet av varje avsnitt, då paren förnyar löftena, vet jag inte riktigt vad det är som händer med mig. Jag gråter som ett barn! När jag ser deltagarna bli som nyförälskade och lovar varandra evig kärlek blir jag så rörd att tårarna bara sprutar. Jag kan inte hjälpa det. Kan detta vara ett ålderstecken tro, eller är jag bara så löjligt blödig som det bara går att bli?


Om Du är intresserad av att se ett avsnitt av Bröllopsform
kan Du göra det genom att klicka HÄR.

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Yääck! Jag skulle inte ta det i handen men ibland hinner jag slänga lite papper under så att det hamnar där på. Men då ska man vara kvick! Och rutan går på 4 200, var. Så 8 400 kr och då är det bara självrisken...

Ålderstecken! Jag blir bara värre med åren. Har alltid varit blödig men verkligen inte så här.

2010-06-07 @ 23:32:58
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Det hoppas jag också. Första natten jag sov själv gnisslade jag så mycket att jag drömde att tänderna gick sönder. =/ haha

2010-06-08 @ 06:13:16
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Charlott

hej tjejen hoppas att allt e bra.. längesen man såg dig, jobbar kanske? jajja men vi ses väl sen efter det kommer nya härliga pass=) ha de

2010-06-08 @ 07:53:50
URL: http://chicanika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0