I väntans tider

Just nu är jag nyligen hemkommen från en spontan fredagsträff med ett gäng kompisar hemma hos Robert. Det blev en liten whiskey och en kopp te för min hals som ömmar. Sådant tycker vi inte om och önskar att det försvinner fortast möjligt. I skrivandets stund sitter jag vid datorn med Queen som strömmar genom mina högtalare och väntar på att älsklingen ska höra av sig. Han har haft fotbollskväll tillsammans med grabbarna, men ville komma över lite senare och sova här i natt. Imorgon blir det jobb igen för min del, som vanligt på lördagar, och efter det ska vi åka ut till Andreas föräldrar. Han ska fixa någonting med bromsarna i bilen som har börjat strula och sen ska den få sig en grundlig sommarstädning/tvättning. Det blir garanterat en mysig och avkopplande eftermiddag på landet.

Nu ska jag ta tag i disken som står ute i köket och dräller. Bättre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Ja, den är jättefin. Ska ev. ner och prova den på måndag men är lite rädd för att den inte kommer sitta bra =/

2010-06-19 @ 20:43:04
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0