Midsommar 2010

Då var midsommar 2010 avklarat och det blev ett mycket lyckat firande. Dagen började hos Ida och Jocke vid 15-tiden med en god och läskande bål på deras nybyggda uteplats. Strålande solsken och trevligt sällskap lade en bra grund inför kvällen. När alla gäster var på plats var det dags för femkamp, tätt följt av grillning och brännboll. Att vara ute på landet tillsammans med vännerna gav verkligen firandet en sann midsommaraftonsanda. Senare på kvällen ringde älsklingen och frågade om han kunde komma och hämta mig, för att fortsätta firandet på deras fest. Det kändes inte vidare artigt att avvika från den trevliga festen som jag var på, men ville hinna umgås lite med älsklingen också. Väl ute i Fiskartorp där de höll till, bjöds det på logdans tills sena småtimmarna och vid 04-tiden orkade inte mina fötter ett steg till. Jag kan sällan minnas ett tillfälle då jag skrattat så mycket som jag gjorde igår. Jösses vilket härligt gäng och underbar stämning! Stort tack till alla iblandade.

Hoppas att ni hade en underbar midsommarafton allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0