Ser ut att bli en bra dag

Under förmiddagen har jag suttit vid datorn och druckit kaffe med grädde till ljudet av älsklingen som fortfarande låg i sängen och sov djupt. Han sov oroligt i natt på grund av sin elaka förkylning, så jag lät honom sova så länge han bara kunde. Ovanpå honom låg min honkatt Tuss och även hon snusade som en liten gris. De var bara för söta och jag blev alldeles varm i hjärtat av att titta på dem. Livet är bra härligt alltså!

Även denna dag ser ut att bli alldeles fantastisk med klarblå himmel och strålande solsken. Inte ett moln så långt ögat kan nå. Dessutom är den helt ledig, eftersom jag lämnade in utvecklingsrapporten och reflektionen igår. Om en stund ska jag sätta mig på balkongen och sola. Solen tittar om hörnet in på min balkong om ungefär 10-15 minuter. Sedan ska jag ta en joggingtur innan det är dags att duscha och göra sig i ordning för veckohandling på Willy:s med raringen. Efter det ska vi laga middag tillsammans och äta gott här hemma hos mig. Mysigt värre!

Njut av det underbara vädret allesammans och ha en riktigt bra start på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0