Tidsfördriv innan tåget går

Nämn något som gjorde dig glad igår: Fikastunden hos min syster tillsammans med älsklingen
Vad gjorde du kl 08 i morse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Gick ut med soppåsen
Det sista du sa högt: Var snäll och gosig nu, för jag kommer inte hem förrän imorgon kväll. Sa det till min ena katt när han puttade bort mig med tassen när jag ville pussa honom.
Det senaste någon sa till dig: Då hörs vi sen. Puss
Vad har du druckit idag: Te och vatten
Vad var det senaste du åt: En bit Marabouchoklad
Vad var det senaste du köpte: Mat på Netto igår
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Uppehåll för tillfället, men har ösregnat hela morgonen
Godaste glassmaken: Pecannöt kola
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Ja, fast jag vaknar väldigt lätt
Drömmer du mardrömmar: Det händer
Trivs du med ditt jobb: Studerar fortfarande, men trovs väldigt bra med mitt blivande yrke
Favoritklädsel: Leggings och tunika
Favoritlåt just nu: Jason Derulo - The sky is the limit
Vad ser du om du tittar till höger: Min säng, där Tuss ligger och sover djupt
Vad gör dig glad just nu: Musiken i högtalarna och att jag snart ska iväg och träffa släkten. Många år sedan nu...
Vad ska du göra härnäst: Plocka i ordning det sista och bege mig till tågstationen.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad och förväntansfull, men lite ångest över att lämna katterna så länge
Favoritgodis: Röda ferarribilar
Kläder just nu: Jeans och en tröja
Sommarplaner: Jobba och umgås med vänner
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Blockflöjt, tvärflöjt, lite piano och gitarr
Morgon eller nattmänniska: Kvälls/nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Min familj, älsklingen och katterna
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Vet ej
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: Spindlar
Längtar du mest efter just nu: Älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0