Uppladdning inför födelsedagsbak

Är precis hemkommen från en tur till Ö&B och Willys. Jag har inhandlat muffinsformar, dekorationsgrejer och mängder av olika ingredienser som jag ska ha till bakningen inför min födelsedag. Det ska bakas tryffelkladdkaka, cupcakes, kokoskakor och havrekakor med russin. Funderar även på att göra en jordgubbstårta, men det kanske blir för mycket när man har så mycket annat. Tidigare år har jag bara haft tryffelkladdkaka med grädde och jordgubbar istället för tårta och det har funkat bra. Sedan är det bara att hoppas på att det kommer många gäster så att alla bakverken går åt och inte lämnas i händerna på mig. Det vore inte bra alls!

 


Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Hittade du formarna du var ute efter?

2010-06-22 @ 20:42:49
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Och jag som var helt säker på att jag hade köpt dem på Ö&B. ^^ Fast nu när jag tänker efter så var det Eldorados va?

2010-06-22 @ 20:50:29
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0