Ingen höjdardag

I morse vaknade jag innan klockan ringde på grund av att ena kattskrället höll på och krafsade ute på hallgolvet. Såklart hade han kissat bland alla mina skor och det gjorde mig rejält pissed off. Jag kan inte förstå vad det är för fixidé han har fått och tror att det är okej att kissa där. Arg som ett bi letade jag mig ut i hallen och torkade upp pölen som Felix hade lämnat efter sig och därefter blev det frukost. Jag hade en rumlande känsla i magen och ett obehagligt illamående, så min aptit var sådär. Det räckte med några tuggor frukost, sedan kom det upp igen och jag mådde riktigt dåligt. Det blev således ingen skola idag, utan jag låg hemma i soffan och vilade och sprang fram och tillbaka till toaletten. Fy så äckligt! Magsjuka eller ätit någonting knasigt - det är frågan!?

Nu mår jag lite bättre och förhoppningsvis är jag kry tills imorgon så att jag kan delta på vår slutredovisning och kursavslutningen. Efter morgondagens skola startar den lediga luckan mellan kurserna och det ska bli väldigt skönt. Då får man äntligen vara ledig på riktigt, utan att ha en massa uppgifter att göra.

Ciao

Kommentarer
Postat av: f.

hoppas verkligen du mår bättre imorgon fröken.krya på sej.

2010-03-30 @ 21:04:44
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Ja, jag får väl göra det. Hoppas du blir bra snart.

2010-03-30 @ 21:48:57
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Frida

Aj aj aj! Hoppas du är piggare nu!

2010-03-30 @ 22:50:18
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: Josephine

När katter kissar och bajsar utanför lådan är det tecken på att de inte trivs =(

2010-04-01 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0