Kämpar vidare

Usch, idag vaknade jag sådär otäckt sent och konstaterade att halva dagen hade gått. Jag får lite smått ångest av att sova så länge, men kroppen kanske behövde det. Nu sitter jag vid datorn igen och ska försöka knåpa ihop de sista 2,5 sidorna av uppsatsen och det går ju sakta men säkert... eller något. Jag har fått ihop fyra rader på ungefär en timme och det känns stabilt... eller inte. Egentligen borde jag åka ner till biblioteket och sätta mig i ett av deras klaustrofibiskt trånga rum, som påminner om en fängelsecell, och plugga för där finns det inte lika många distrationsmoment som hemma. Jag har verkligen noll disciplin och allting annat är roligare än pluggandet och då blir det såhär. Hur gör man för att bota detta - någon som vet?

Nu ska jag ta mig i kragen!

Here I come uppsatsjävel...

Kommentarer
Postat av: sandra

som du skriver g hemifrån. diska städa kvällen innan å sen den dagen du planerar att plugga gå hemifrån. å planera in ngt kul somd u kan se fram emot till kvällen. när du pluggat klart=)

lycka till å kämpa på

2010-03-16 @ 15:54:31
Postat av: Sofia Werlin - viktminskningsbloggen

Ha en fortsatt trevlig tisdag :D

2010-03-16 @ 17:16:58
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: HAHAAA! Jag kommer att vara invalido innan kvällen är slut... Har så jäkla ont! Häng på någongång!

2010-03-16 @ 17:57:08
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: Linnea Bergsten

Sv: Ja, det är så gott. Jag åt det för första gången för några månader sen. Fattar inte hur jag kan ha klarat mig utan det i mer än 20 år ^^

2010-03-16 @ 18:27:27
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0