Pigg som en lärka

Ja, klockan har passerat 23.30 och jag sitter fortfarande uppe - pigg som en lärka. Jag som egentligen borde nannat kudden för länge sedan eftersom jag ska upp och jobba imorgon bitti. Detta blir konsekvenserna när man glömmer att ställa alarmet en ledig dag och sover bort hela förmiddagen, då blir man såhär pigg och börjar vrida dygnet. För att sysselsätta mig lyssnar jag just nu igenom en massa gamla goa kärlekslåtar på Spotify. Jag sökte på love och fick upp 100 Essential Love Songs som jag har betat mig igenom. Ruggigt så många härliga gamla godingar det finns alltså! Dessa påminner om mellanstadiediscon, tryckare och fjärilar i magen. Kärlek!



Gamla odödliga love songs, isn´t it?

Kommentarer
Postat av: nina

jättefina bilder i header :D

2010-03-17 @ 00:25:40
URL: http://niinalofgren.blogg.se/
Postat av: johanna

Följa varann på bloglovin?:)

2010-03-17 @ 06:53:27
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0