Redan söndag

Usch och blä vad den här veckan och helgen har gått fort - jag hinner inte med. Det känns som om jag inte har hunnit med någonting vettigt alls och tiden bara har sprungit ifrån mig. Jag som skulle ha pluggat och varit effektiv på alla sätt och vis, men det gick åt pipsvängen.

Igår var det vårfest hos Fhinn. Det blev en rätt lyckad tillställning, för vissa mer än andra, och kvällen avrundades på Statt i vanlig ordning. Jag tog lärdom av förra helgens dårskap och tog det lugnt, vilket jag är evigt tacksam för idag. Alltid lika skönt att slippa huvudvärk och ångest som kryper som myror i kroppen på en. Istället är jag uppe med tuppen och städar, diskar och tvättar och ska inom kort sätta igång med pluggandet som jag skulle ha gjort i veckan. Ibland har man sina ljusa stunder!

Ha en fortsatt dag och avslut på veckan allesammans!

Kommentarer
Postat av: elena

Hej! VIlken fin blogg du har!

Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust :)

Hur har din dag varit?

KRAM /elena :D

2010-03-14 @ 11:08:37
URL: http://elenapeyron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0