Vandrande blåmärke

Ja, så skulle jag beskriva mig själv idag. Jag har verkligen ont överallt och känner mig som ett riktigt PMS-monster. Dagens diet har bestått av Alvedon och choklad och jag antar att jag inte behöver gå in på någon närmare beskrivning av vad jag lider av!? Vad har vi tjejer gjort för att förtjäna detta? Det känns som om man får bestraffas för alla sina synder all over again, varje månad. Året om. Det är fan inte schysst!

Men men, så är livet och det är bara att leva med eländet. Nu ska jag försöka rycka upp mig och ta tag i lite pluggande igen innan jag anser mig klar för idag. Vi har vfu-seminarium imorgon bitti och på fredag vankas det opponering på fördjupningarna. Efter det är kursen så gott som slut om vi får våra fem välförtjänta lediga dagar innan nästa kursstart. Som jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0