Försenad tonårsperiod?

Klockan var nästan 12 när min mobil ringde och raringen undrade vad jag gjorde.

- Öööhm, jag... eeeh... ska snart äta... frukost, svarar jag och verkligen anstränger mig för att inte låta nyvaken.
- Du sov, eller hur, säger han och har genomskådat min vita lögn.
- Jo, jag ligger fortfarande i sängen och du väckte mig om jag ska vara ärlig.
- Sjusovare, du vilar dig minsann i form.


Jag har minsann gett sjusovaren ett ansikte. Jag har börjat misstänka att jag har någon form av försenad tonårsperiod just nu, eftersom jag aldrig varken sov bort dagarna eller var skoltrött som tonåring. Rätt komiskt att få det som 23-åring måste jag säga. Hoppas innerligt att det är övergående.

Kommentarer
Postat av: ullis

Jaha, det är så man kan kalla det, försenad tonårströtthet.. Då är det nog det jag lider av också, även om det tog lång tid. Själv är jag snart 45 och kan också sova till 12 på dagarna utan problem..

2010-05-27 @ 16:48:40
URL: http://mulligaullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0