Nytta med nöje

Igår var det fest hos Andreas och det var riktigt trevligt. Det blev rätt mycket folk och många för mig helt nya ansikten. Det är alltid roligt, men jag fick ett fullt sjå att hålla reda på allas namn, respektive smeknamn. Jag hoppas verkligen inte att folk tar illa upp när jag inte minns vad de heter, men jag kan inte rå för det. Jag är fullkomigt värdelös på att memorera namn - särskilt när det blir så många nya på en och samma gång. Jag blandar ihop och glömmer bort namn hej vilt, så det är nästan ingen idé att ens försöka.

Jag måste bara visa vilka roliga servetter som Andreas hade på festen igår. Alldeles klockrent ju! Det är vad jag kallar att förena nytta med nöje.


Kommentarer
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Sv: Ja, jag hade nog också skrattat rakt ut om jag hade varit ensam. Nu vågade jag inte, var rädd för att Rasmus skulle tycka att jag var knäpp =P

2010-05-02 @ 16:43:41
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Christel

Haha, vart hittar man såna servetter?

2010-05-03 @ 15:55:45
URL: http://blogg.aftonbladet.se/theredhead

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0