Små budskap

Jag har på sistone blivit alldeles kär i väggtexter och små söta budskap som finns att köpa lite varstans. In i det längsta har jag försökt att inte falla för denna trend eftersom alla har sådana nu, men igår gick det inte längre. Jag har länge tittat på en vit text med ordet Lycka i skrivstil och igår blev impulsköpet ett faktum. Det gick inte att lägga tillbaka den på hyllan när jag väl föreställt mig vart den skulle placeras. Nu hänger den alltså och pryder min vardagsrumsvägg ovanför soffan så fint och jag blir alldeles, ja lycklig, av att se den.

Riktigt nöjd. Och lycklig.


Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Tack! <3

2010-05-05 @ 14:02:07
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0