Awsome helg

Som om inte fredagens myskväll vore nog, blev det en favorit i repris igår. Jag lagade marinerad fläskfilé med ugnsrostade rotfrukter, bearnaisesås och sallad och bjöd älsklingen på det hemma hos mig. Sedan blev det soffhäng framför tv:n med en påse ostbollar, en ask med Marabou nougathjärtan och film.


Kvällens filmval skapade rent av ett historisk ögonblick - jag har sett Sagan om ringen. Äntligen, eller vad man ska säga. Jag måste ju ha varit unik av folk i mån ålder som inte hade sett den. Bättre sent än aldrig? Jag lyckades hålla mig vaken hela filmen igenom och tyckte till och med att den var bra. Denna händelse är nästan lika storslagen som när Markus, efter tre års envist trugande, fick mig att digga Winnerbäck. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Sv: Hon har trillat och rivit sig på en massa stenar =(

2010-11-07 @ 19:46:32
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Sv: Helt vanlig fläskytterfilé kryddat med piffi allkrydda tror jag =P

2010-11-07 @ 21:36:40
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0