En otäck pulshöjare

Eftersom jag har suttit inne i stort sett hela dagen och ordnat med datorn och skrivit uppsats-PM kände jag förut att det var på sin plats med en kvällspromenad. Det behövde både kropp och knopp efter allt stillasittande och det kändes mycket uppfriskande. Jag tyckte visserligen att det kändes lite dumt att bege sig ut i mörkret själv, men tänkte samtidigt, vad kan hända?!

Jo, nu ska jag berätta vad som kan hända. Man kan råka göra ett felaktigt val och passera Pressbyrån istället för gå raka vägen upp ur tunneln och där kan man råka på en alkoholpåverkad man som ofredar en. Det är vad som kan hända. När jag gick upp för trappan och såg mannen komma mot tänkte jag att han skulle fråga om eld, eftersom han höll en cigarett i handen, men så var inte fallet. Han började hindra vägen för mig och när jag försökte ändra riktning drog han tag i min jacka och började slita i mig. Jag fick panik och gjorde en snabb rörelse för att ta mig loss och sprang sedan därifrån med allt vad benen bar.

Hjärtat hann slå bra många hastiga slag. Jag sprang hela vägen hem till min port, gick in i min lägenhet och låste dörren efter mig. Det tog en bra stund innan pulsen gick ner efter händelsen och efter uppmaning av min karl ringde jag polisen för att tipsa om denna obehagliga man. De hade tydligen fått in två andra anmälningar om honom, personer som upplevt honom som störande, vilket gjorde att en patrull skickades dit på direkten. Hur det gick sedan fick jag inte veta på grund av deras sekretess, men jag hoppas innerligt att de tog den jävlen.

Slutet gott, allting gott i alla fall!

Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-11-03 @ 20:38:06
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Fy fasen! Skönt att det gick bra ändå och hoppas verkligen att de tog puckot!

2010-11-03 @ 21:26:24
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0