Mascara som håller vad den lovar

Jag är riktigt knusslig när det gäller mascaror - den måste vara precis som jag vill för att jag ska bli nöjd. Inte för stor borste, men inte för liten heller. Inte för långa strån på borsten, men inte för korta heller och absolut inte gjorda av gummi. Borsten får gärna vara lite böjd, men det är inget måste. Ja, som ni hör är jag extremt petig, men nu har jag hittat hem skulle man kunna säga. Det var Fillan som rekommenderade denna och jag blev toknöjd! Resultatet blir riktigt långa, fina och separerade fransar - precis vad jag efterfrågar. Dessutom torkar den väldigt fort, vilket gör att man snabbt kan lägga på ett lager till vid behov utan att det blir kladdigt och fult.

Isadora Build-Up Mascara Extra Volume
Ca. 115 kronor och finns på Åhléns, HM etc.

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt med mascara-tips! Jag har aldrig heller hittat någon som jag blivit riktigt nöjd med. Julklapp! =)

2010-11-09 @ 16:42:39
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0