En lista

Jag hittade en liten lista hos Frida som jag passar på att göra som tidsfördriv innan det är dags att ta sig an 2,2 kg köttfärs som jag köpte när vi var och storhandlade. Andreas bara garvade åt mig när jag kom dragandes med min vagn - han tyckte att det såg ut som om vi hade en familj med sju barn.

1) När gick du upp idag? Kring 11-tiden.

2) Diamanter eller pärlor? Pärlor

3) Senaste filmen du såg på bio? Wall Street

4) Favorit tv-program? Du är vad du äter

5) Vad åt du till frukost ? Två rostade mackor med smör, äggröra och en kopp kaffe.

6) Vad är ditt andranamn? Kristina.

7) Din favoritmat? Klyftpotatis, marinerat kött och beasås.

8) Vilken mat gillar du inte? Inälvsmat.

9) Vilken är din favorit cd/ favorit låt just nu? Volbeat - The Strength, the sound, the song.

10) Vilken bil kör du? Har ingen bil, men kör älsklingens Seat Tuledo ibland.

11) Vilken är din favoritmacka? Rostat GI-bröd.

12) Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Lögner, falskhet och översittare.

13) Vilka är dina favoritkläder? Leggings och tunikor.

14) Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då? Till Dominikanska Republiken eller tillbaka till Mexiko.

15) Favoritklädmärke? Har inget. Jag klär mig i det jag tycker är bekvämt.

16) Var vill du dra dig tillbaka? Till en härligt varmt resmål tillsammans med mitt ♥.

17) Favorittid på dagen? Kvällen, när man får koppla av efter en hel dags stress.

18) Var är du född? I Nyköping.

19) Vilken är din favoritsport att se på? Handboll - det är en händelserik sport.

20) Vem tror du inte sänder detta tillbaka? Vadå sänder tillbaka? Om det är någon som vill kopiera så gör det.

21) Vem tror du skickar tillbaks först? Kan det här ha varit ett kedjebrev förut måntro?

22) Coca-Cola eller Pepsi? Dricker inte läsk. Bara när det ska göras grogg.

23) Fotboll eller ishockey? Inget av det.

24) Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Det varierar.

25) Pedikyr eller manikyr? Manikyr. Älskar att fixa med naglarna nu när jag inte biter längre och lyckas hålla dem rätt så fina.

26) Några spännande nyheter att berätta för oss? Nja, det vettisjutton.

27) Vad ville du blir när du var liten? Frisör, brandman, polis, dagisfröken etc.

28) Bästa barndomsminne? Alla somrar i mormor och morfars stuga i Kolmården. Det var tider det!

29) Varit i Afrika? Ja, i Tunisien.

30) Någonsin rullat in någon i toapapper? Nej, inte rullat in någon annan, men låtit mig själv rullas in i toapapper när jag spelade mumie i en improvisationsteater på Campus.

31) Varit med om en bilolycka? Nej.

32) Favorit dag i veckan? Onsdag, för då börjar jag få helgkänningar.

33) Favoritblommor? Gerbera.

34) Favorit snabbmats-restaurang? Max eller BK´s.

35) Äger du en cykel? Ja, jag fick min farmors gamla efter att min härliga Kronan blev stulen härom året.

36) Vem fick du senaste mail från? Min kursmentor.

37) Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Jag handlar inte på kredit. Jag sparar ihop pengar tills jag tycker mig ha råd att unna mig saker.

38) Läggdags? Oftast kring 23-tiden, beroende på vad jag ska göra dagen därpå.

39) Vems svar är du nyfiken på av dem du skickar brev till? Återigen, har det här varit ett kedjebrev?

40) Senaste personen du delade middag med? Med Andreas, i fredags när vi lagade varm smörgåstårta.

41) Vad sysslar du med just nu? Svarar på en massa frågor som börjar bli tröttsamt. Dags att pallra sig ut i köket och fixa pannbiffar.

42) Favoritfärg? Lila.

43) Hur många tatueringar? Inga, men skulle nog vilja ha en på sikt. Ska bara bestämma mig för vad och vart.

Kommentarer
Postat av: anna

lånar ;)

2010-10-19 @ 15:17:18
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: tyvärr har jag inga bilder från när jag vägde 86 kg.. Tog aldrig det, lite synd faktiskt :(



Tack för dina fina ord :)

2010-10-19 @ 21:19:26
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0