Happy friday

Det här kommer nog bli bland den segaste fredagkvällen i mitt liv. Jag har suttit och skrivit på min hemtenta sedan jag kom hem i eftermiddags och sedan ska jag städa och förbereda allting med kläderna inför morgondagens bröllop som jag ska på. Jag känner mig ruggigt trött just nu, så det lär bli tidigt i säng ikväll. Ingen älskling har jag hemma heller och det börjar kännas riktigt tomt nu. Två nätter till ska han vara borta och det är ju bara att försöka härda ut. Jag längtar efter att verkligen få rå om honom ordentligt sedan när han kommer hem.

Idag efter praktiken hade jag tid hos läkaren på vårdcentralen för min onda navel. Han kunde inte se eller känna någonting fel, vilket resulterade i en remiss till röntgen. Han misstänkte att det är en fistelgång eller ett bråck som bildats där under och skapat en infektion. En läkare måste titta på vad som gömmer sig där under för att kunna göra en bedömning huruvida jag måste opereras eller ej. Eftersom detta inte är ett akutfall kunde väntetiden dröja uppåt 5 veckor, men förhoppningsvis ska det vara ordnat fortare än så. Håll tummarna för mig!

Ha en underbar start på helgen allesammans.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0