Må tiden gå fort

Ja, idag åkte älsklingen iväg till Strängnäs för att delta på en övning med hemvärnet från onsdag till söndag. Jag hade fått för mig att han skulle åka redan på tisdag morgon, men riktigt så illa var det inte. Han var iväg på en liknande övning fyra dagar efter att vi träffades. Den gången satt jag hemma som på nålar och oroade mig över att han inte skulle vilja fortsätta träffa mig igen när han kom hem, men så slipper jag tänka nu tack och lov. Nu hoppas jag bara på att dagarna ska gå fort för jag saknar honom redan, fast det bara gått 3,5 h sedan vi sa hejdå. Four more days to go.

För övrigt kommer denna övning ganska lägligt i tid eftersom jag har en uppsats som ska in inom en snart framtid, som jag inte har haft motivation att ta tag i. Praktiken tar upp all min tid på dagarna och kvällen spenderas oftast med älsklingen och då försvinner all tid för studier och träning. Inte bra alls faktiskt, men det är ett svårt pussel att lösa när tiden inte räcker till för allting som man måste/vill göra. Nu har jag alltså inga som helst ursäkter för att inte röja undan alla måsten. Bara att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0