Snälla, håll tummarna

Jag är precis hemkommen från en liten visit hos snubben som ska försöka ta sig an min dator, som av oklar anledning kraschade igår. Han skulle börja arbeta med den på en gång, så jag väntar och hoppas innerligt på ett positivt svar inom de närmaste dagarna. Det kan tänkas att han få igång den, men att all information som jag hade på hårddisken försvinner, men det är sådant som man får leva med ibland. De flesta bilderna har jag inlagda på Facebook och många skolarbeten från tidigare år ligger här på min gamla dator med trasig skärm, som jag skriver från nu.

Ja jösses, mycket ska man vara med om här på jordelivet, som min mormor alltid brukar säga...

Idag har jag varit på min näst sista dag på praktiken. Det gick inge vidare på grund av en ihärdig huvudvärk som gjorde att jag kände mig yr och konstig. Jag gjorde så gott jag kunde, men resultatet blev väl sådär. Alla har vi dåliga dagar. När jag kom hem hade jag fått min kallelse till radiologen, där jag ska få min mage röntgad för att se vad som kan ligga bakom den smärta och vätska som kommer ur naveln. Det kan ju bli en upplevelse det också.

Jag biter ihop. Det är mycket nu...

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Hoppas han får rätt på datorn. Aldrig skoj när de kraschar :(

2010-10-15 @ 11:45:51
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0