Trött dag

Idag har jag inte gått i många knop kan jag säga. Jag är så himla trött eftersom hostan väcker mig och håller mig vaken långa stunder under natten. Den vägrar lugna sig och suger musten ur mig fullständigt. Att älsklingen kan somna och sova så rofyllt bredvid mig medan jag hostar tills jag nästan kräks är ett under. Jag önskar att jag också kunde somna så enkelt och sova lika djupt som honom. Typiskt karlar, eller vad?!

Nej, nu ska jag bädda ner mig tillsammans med katterna och vaggas till sömns av dessa ljuva toner.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha Robert är precis likadan.

2010-10-20 @ 09:03:13
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Sv: Det vore typiskt om jag blir sjuk till helgen eftersom jag ska skriva högskoleprovet på lördag. Kladdkakan blev inte så god, den blev bränd i ugnen. Vet inte varför ugnen jävlas med mig =/

2010-10-20 @ 10:18:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0