Mer vardagsmys åt folket

Igår eftermiddag medan jag satt på föreläsning fick jag ett mysigt sms från min prins. Jag blev alldeles varm!

Vi ska gå på restaurang ikväll.
Jag ska bjuda dig på mat och bio. Kyss <3



Sagt och gjort. Vi bestämde träff utanför Riva kl. 18.45 och jag tog mig en promenad ner dit efter att jag duschat och snyggat till mig lite. Hela vägen ner till stan slog hjärtat frivolter i bröstet och det kändes som ett dussin fjärilar som pirrade runt i magen på mig. Ni vi en sådan där första dejten-känsla - när allting är nytt och spännande. Detta var en känsla som höll i sig i stort sett hela kvällen. Vårt förhållande är ju inte speciellt nytt längre, men spänningen och pirret hänger kvar som aldrig förr. Efter en underbart god middag på restaurangen begav vi oss till biografen för att se Wall Street.

En helt vanlig tisdagskväll, eller vad säger ni?
Mer vardagsmys åt folket!

Kommentarer
Postat av: f

ja mer mys åt folket!vardagsmys e det bästa sättet att hålla fart på kärleken :)va fin han e som tänker på sånt :D

2010-09-29 @ 22:09:56
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0