Praktiken är igång

Idag gick startskottet för den sista praktiken för den här gången. Sista för hela utbildningen är det till och med. Nu ska jag tillbringa fem hela veckor ute i verksamheten och en sådan lång period har jag verkligen längtat efter. Vi kommer dock inte att ha alla veckorna i följd tyvärr, men jag är mycket nöjd ändå. Jag är jätteglad för min placering eftersom min vägledare är trevlig som få, eleverna är underbara, hela skolan som enhet är kanon, arbetskamraterna stöttar mig till max och allt det gör mig väl till mods inför den stundande examen. Jag är helt enkelt überpositiv i största allmänhet och då är det så mycket lättare att gå upp på morgonen och göra en god insats.

Oj, oj, oj vad äckligt positiv jag låter, men jag kan inte rå för det. Livet är lite för bra för att gnälla över småsaker just nu. För att späda på detta ruskigt positiva inlägg avrundar jag med en liten solskenslåt. Haha!

Kommentarer
Postat av: Rasmus - Frejas pappa

Oj, låter ju toppen! Men... vad är det du pluggat till? Haha, jag är lite efter. :P

2010-09-03 @ 03:14:33
URL: http://themonsterandme.blogg.se/
Postat av: Soffan

Du är värd allt gott. roligt och positivt som händer i livet! Njut och trivs! Kramar om dig hårt Pinglan! <3 till dig!

2010-09-04 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0