Veckans repeatfavorit

Jag har visst slarvat med mina repeatfavoriter de två senaste veckorna. Jag glömde bort det när jag bodde borta hos Andreas förrförra veckan och förra veckan orkade jag inte när jag var sjuk.

Men, här kommer veckans! Jag är helt såld på den här låten och den kan verkligen gå på repeat, om och om igen utan att jag tröttnar. Framförallt är det texten som fängslar mig så himla mycket - den berör.


Magnus Weideskog - Så länge du är min
Jag har aldrig varit smart, 
Har alltid varit den som kommer sist över linjen
Jag har aldrig förstått vad andra förstår
Har alltid varit långsam och trög
Jag vad sist med att stå, sist med att gå
Sist med att lära mig prata

Men du ger mig ljus, du visar mig vägen
Du håller min hand
Du ger mig mod att våga försöka 
Att aldrig ge upp
Spelar ingen roll
Om jag är hjälplös
Så länge du är min

Jag kommer aldrig bli rik
Kommer aldrg ha råd att ge dig allting du förtjänar
Jag kan ge allt jag har
Du kan få hela mig
Jag lovar att vara rädd om det vi har

Men du ger mig ljus, du visar mig vägen
Du håller min hand
Du ger mig mod att våga försöka 
Att aldrig ge upp
Spelar ingen roll
Om jag är hjälplös
Så länge du är min

Spelar ingen roll 
Om jag är hjälplös
Så länge du är min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0