What a day

Idag har det varit en tung dag. Jag kände direkt när jag vaknade i morse att kroppen var seg och att huvudet inte riktigt var på skaft. Sedan dess har jag haft en överjäklig huvudvärk, beläget kring ögonpartiet, och frusit konstant. Jag gick runt på praktiken insvept i min stora sjal, med en kopp te i händerna för att försöka hålla värmen uppe. Eftersom jag inte direkt kände mig sjuk ville jag inte gå hem - allt för att slippa igentagning av tid. Framåt eftermiddagen lättade det en aning och nu under kvällen har det försvunnit helt, så det var nog ingen större fara. Att bli sjuk just nu vore verkligen ingen hit!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten

Skönt att huvudvärken släppte, aldrig skoj med det!

2010-09-09 @ 20:47:30
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0