Förväntan och pirr i magen

Imorgon är det måndag, men inte vilken måndag som helst, utan min första arbetsdag på min nya arbetsplats. Det är med nervositet och spänd förväntan som jag ser fram emot morgondagen. Det kommer säkert att bli ett riktigt virrvarr i huvudet på mig de kommande dagarna eftersom det innebär många nya barn, arbetskamrater, sysslor och intryck. Alla barn i början som man brukar säga, men det kommer att lägga sig med tiden. Mer om det kommer garanterat att dyka upp under veckan som följer.

Nu ska jag ha en lugn kväll och bara ladda de sista batterierna inför jobbstarten imorgon. Vi håller tummar och tår för att det ska gå bra och att jag kommer att trivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0