Halvvägs genom veckan

Då var halva veckan avklarad och det känns ganska lugnt i nuläget. Det känns som om vi har lugnet före stormen på jobbet just nu med tanke på att skolan börjar nästa onsdag. Då kommer det att bli ytterligare nya ansikten som ska memoreras med respektive namn - jag som tycker att det räcker som det är. Jag brukar ha det rätt kämpigt med namn och ansikten, så i det avseendet har jag valt lite fel yrke.

Nu under eftermiddagen och kvällen har jag bakat bröd igen. Förra veckan hade jag dille på frukostbullar med russin gjorda på grahamsmjöl, men den här gången blev det morotslimpor. De blev riktigt fina och snart är det dags att ta reda på om de smakar lika bra som de ser ut.


Nyfikna på receptet? Kolla HÄR.


Kommentarer
Postat av: *fetknoppen*

Kikar in.. gör gärna detsamma hos mig =)

2011-08-17 @ 20:36:43
URL: http://undersextiofemkilo.blogg.se/
Postat av: Caroline N

Går allt bra på nya jobbet?

KRAM Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0