Random tidsfördriv

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, flera saker faktiskt! Jag blev sambo, tog examen från min universitetsutbildning och fick mitt första lärarjobb.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar inte avlägga några nyårslöften eftersom jag vet att jag ändå inte kommer att hålla dem.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, det kan man lugnt säga. Det råder viss baby boom just nu.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!
5. Vilka länder besökte du? Jag har tyvärr bara hållit mig inom Sveriges gränser i år.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Ja, motståndskraft mot stress, både fysiskt och psykiskt.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 5 maj bland annat, då jag och Andreas firade 1 år tillsammans.
8. Vad var din största framgång 2011? Min examen får jag lov att säga.
9. Största misstaget? Att jag fokuserade på det ekonomiska under sommaren, istället för att ta ledigt och samla krafterna inför hösten. Men det är lätt att vara efterklok.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit förkyld under längre perioder och haft en del febertoppar, samtidigt som jag har haft tryck i bröstet på grund av all stress.
11. Bästa köpet? Våra festivalbiljetter till Peace & Love.
12. Vad spenderade du mest penar på? Mat och andra nödvändigheter tror jag, tråkigt nog.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, min karl, han kan verkligen konsten att förgylla mitt liv!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Mohombi - Under the coconut tree.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, helt klart!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hmm, tränat kanske... och umgåtts med mina nära och kära. Men när ska man hinna det liksom, när dagarna bara rinner förbi!?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat, för kroppen behöver vila och göra annat också.
18. Hur tillbringade du julen? Med Andreas och hans familj på julafton och med min familj på juldagen.
19. Blev du kär i år? Nej, inte på nytt. Här frodas fortfarande samma kärlek och blir allt starkare för var dag.
20. Favoritprogram på TV? Drömmen om ett barn som har visats på 3:an under hösten.
21. Bästa boken du läste i år? Har tyvärr inte hunnit läsa så många böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Oj, samma sak som med böckerna, har inte lyssnat så mycket på musik. Konstigt nog! Det beror antagligen på att jag är rätt trött i huvudet när jag kommer hem från jobbet och uppskattar tystnaden.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Muffinsplåtar, vilket jag fick av svärföräldrarna.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, ingenting jag kan komma på. Önskade mig faktiskt inte så mycket, eftersom jag tycker mig ha allting jag behöver. Och lite till.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag befann mig på festival i Borlänge tillsammans med karln och ett gäng härliga festprissar! Grym dag, helt klart.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej, tycker att året har varit så gott som komplett. Bland de bästa åren av mitt liv actually!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Väldigt mycket leggings och klänning/tunika/långa koftor.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj, min sambo, katterna och allt som sätter guldkant på livet.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, orka bry sig om sådant!
31. Vem saknade du? Min morfar, det gör jag jämt! Och vänner som jag sällan träffar. Jag måste bli bättre på att både höra av mig och träffa folk som bor en bit bort.
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, det har knytits många nya kontakter under 2011 i och med jobb och andra sociala sammanhang. Festivalen medförde en hel bunt med sköningar och ni vet vilka ni är. Det dröjer inte allt för länge innan vi ses igen. Detsamma gäller Carro - du är en riktig glädjespridare som jag är oerhört tacksam över att ha lärt känna!

Kommentarer
Postat av: Caroline N

Men åh! Tack gumman! Vad glad jag blev när jag läste det här! Hoppas du får ett toppen bra 2012!

KRAM Carro

2012-01-01 @ 08:02:58
URL: http://carolinesblogghorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0