Sportlovsveckan avklarad

Nu har sportlovsveckan passerat och jag måste erkänna att saknaden efter barnen och de dagliga rutinerna är stark. Det ska bli roligt när allting återgår till den vanliga vardagen på måndag och allting blir som det ska vara. För min del hade jag inte möjlighet att ta ut någon ledighet under lovet eftersom jag bara har 11 dagars semester tillgodo, men det gick bra ändå. De dagarna sparar jag och njuter av i sommar istället! Under veckan har vi roat oss med att baka bullar, haft massage, åkt skridskor och grillat korv, så det har absolut inte gått någon nöd på mig.

För övrigt är allting bra! Dagarna rullar på och livet leker som sambo. Just nu är min andre hälft på gymet och tränar och jag ska snart börja förbereda för kvällen. Vi ska få efterlängtade gäster, vilket jag har sett fram emot länge. Det ska bjudas på middag bestående av kryddig räkgryta med ris till varmrätt och tryffelkladdkaka med grädde till efterrätt. Jag hoppas att det blir uppskattat!

Kommentarer
Postat av: Christel

Åh, det lät inte dumt alls! Mysigt med sambosak :)

2011-03-03 @ 16:32:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/yrvader

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0