I´m back!

Så, efter några dagars fullkomlig korvstoppning av information och total utmattning är jag återigen tillbaka här på bloggen. Det har varit riktigt intensiva dagar att komma in i alla rutiner och saker som ska göras, men det går över all förväntan. Trots några nervösa moment där i början flyter allting på och jag trivs som fisken i vattnet. Jag har hunnit få bra feedback och många glädjande kommentarer som gör mig än mer motiverad.

Imorgon har jag redan varit en hel vecka på min nya arbetsplats. Tiden går skrämmande fort - speciellt förmiddagarna fram till lunch. Svisch säger det bara så är den förbi. Det sägs ju att tiden går fort när man har roligt och i det här fallet är det verkligen sant, så roligt som vi har det om dagarna. Både kollegorna, barnen och miljön i största allmänhet är toppen! Det skulle inte kunna vara bättre.

Jag känner hur sliskigt positiv jag är just nu, men det kan inte hjälpas. I´m just loving it!

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: JAAA! Det finns biljetter kvar! Spring och köp! =)

2011-01-13 @ 17:34:25
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul att det går bra. Snor dina frågor från föregående inlägg :) bus

2011-01-14 @ 10:15:22
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0